torsdag 25. desember 2008

God jul alle sammen. Da har jeg vært blogger i et år jeg også. Ikke så kjempe aktiv til tider men sånn innimellom ihvertfall.
Setter inn noen få bilder bare sånn for julestemningens skyld.
Håper alle sammen får ei fin jul.

Håper sjøl at det slutter å regne nå. Det er jo speilblank is her ute.


Mads skrev brev til nissen og hengte på døra ettersom vi ikke var hjemme julekvelden i år. Han er 7 år og søstra på 9 tror ikke på nissen, men å slippe den trua er ikke greit. Man kan jo aldri vite......
En gammel julenisse som bestemor hadde. Han er sååå fin. Den må fram sjøl om jeg begrenset bruken av nisser i år.

3 kommentarer:

GundaM sa...

Takk for sist du ;) Nå har jeg laget et innlegg om besøket ditt, åper det er greit !

og du så kos en hilsen til nissen da, de tenker nå på alt og disse små ;0) Søtt!

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

God romjul!!
Så koselig den gamle nissen var, er ikke så glad i nisser , men denne var flott. Morro med slik gammel pynt som har minner.
Ønsker deg ei fortsatt flott romjul!

Min Verden sa...

Så utrolig fint brev til julenissen. Godt at dere sa ifra hvor dere var :) Deilige unger! Mistelteinen til GundaM var helt topp. Flink du! Hanne