lørdag 23. mai 2009

Langt uti Mai!!!





At det går ann!!! Langt uti Mai og over en måned siden sist jeg la ut noe på bloggen. Huff som tiden går. Med tre jobber blir det vel bare sånn. Fikk unna noe maling i dag og litt hagearbeid ble det også. I morgen skal jeg fotografere årets første konfirmant, så etter denne helga går det vel slag i slag med det.

Et lite vers som passer for konfirmanter:

"å leve, det er å tørre.
å leve, det er å gi.
å leve er ikke å spørre
om trygghet og garanti"

Ønsker dere som er innom ei fortsatt god helg og ei fin Mai. Fineste måneden i året!!

3 kommentarer:

irina sa...

Tusen takk AM . Det setter jeg pris på at du sa. Jeg ha litt dårlig selvfølelse for tiden.
Regner med at du har fullt opp mef fotografering.

Du er veldig flink iallefall !!
MVH Irina

Sussen sa...

Det var søren meg på tide! :-)
Fant noe fint jeg kunne tenkt meg å kjøpe til deg i går... Men lommeboken sa nei. Det er tanken som teller! Kos

GundaM sa...

Sier som Sussen ;0)

Ta det med ro de siste mai dager nå da !