tirsdag 25. desember 2007

Julekvelden 24.12.07

Første gang på blog. Fikk et innfall om at dette må jeg prøve, så.... Here I go............. Nå endelig har jeg klart å sette meg ned og slappe av. Og nå er det det jo egentlig tid for sengen. Julekvelden ble feiret sammen med svigerinne og hennes familie. Vi ble 4 voksne og 5 barn (i alderen 3-8 år) rundt bordet. Middagen ble i hvertfall 15min forsinket da undertegnede var rundt om i nabolaget og lekte nisse sammen med naboen. Fullt av pakker under treet, men bare fåtall til oss voksne. Gavepapir føyk rundt øra og lego, bratz, klær, godteri fylte stua. Mads Rasmus sa at dette var den beste julekvelden han hadde hatt. Erika Nikoline ble kjempeglad for akebrettet ( selv om det ikke er noe snø ute!) Jeg er så glad for at ungene kjøpte gaver til oss, så det ihvertfall ble noen få gaver. Elsker gaver!!! For min egen del er bøker et must i jula. Derfor ble årets julegave fra svigers redningen. Hagebok. Den skal jeg lese og drømme meg litt bort mot sommeren.

Ingen kommentarer: