lørdag 15. november 2008

Travle dager

Juhuuu. Jeg er i live. Det er bare det at tida har gått så fort, og jeg har hatt så mye å gjøre. Men nå. NÅ!!! skal jeg skjerpe meg altså. Savner jo blogginga også. Litt om meg selv for tiden. Ikke så mye på planteskola nå, for det er jo ikke akkurat full rulle der. Blir mere nærmere jul. Så da har jeg tatt på meg arbeid på barnehagen i Forradal. Ca 2 mil hjemmefra. Pga bygging av ny barnehage er barnehagen flyttet til skihytta lenger oppe i dalen. Så der er vi om dagene. Venter på snøen der oppe .
Ellers så har det vært veldig mye å gjøre som fotograf i høst. 9
brudepar har jeg fotografert i sommer/høst. Pluss konfirmanter, barn, familier og diverse annet. Er veldig fornøyd. Har ikke brukt ei krone på reklame, så jungeltelegrafen har virkelig vært effektiv. Som vanlig så er det jo en del å gjøre i denne bransjen før jul. Og det merkes. Har rett og slett bestemt meg for å ikke ta på meg mer før jul, for å rekke alt. Blir alt for mange sene kvelder hvis det skal fortsette slik. Men arti er det. Veldig arti.Har fått meg en fin logo også. Veldig fornøyd med den. Skal prøve å ikke sitte for lenge ved dataen i kveld. Det er jo tross alt lørdagskveld. Har planer om å ta julekortbilda av ongan i mårrå. Å så må æ i vei på ei kunst/salgsutstilling som noen damer her i Hegra har nå i helga. De kaller seg "Kvinner fra bygda". Å der er også Gunda (http://gundam-gundam.blogspot.com/) med. Skal bli spennende å se hva hun har funnet på.... Denne søte valpen kom til oss i slutten av august. Hun heter Chelsea og er en "Petit Basset Griffin Vendeen". Invikla rasenavn, men altså en liten Basset. Dette er den dagen hun kom, men hun har nok dobla seg i størrlse siden da. Allerede vært med på rådyrjakt, bare 4 mnd gammel. Ble ikke noe rådyr, men hun fikk en skikkelig tur i skogen.
Stand by. Skal skjerpe meg....... Natti natt.

2 kommentarer:

Gamlå sa...

Tusen takk for hilsen i bloggen min FOR nå fant jeg din!! Her liker jeg meg etter å ha sett i dine siste innlegg!! Jeg er ærlig og har ikke lest alle men jeg har skummet gjennom dem!! og liker meg her hos deg. Kommer gjerne igjen!! Nydelig den siste hunden dere har fått hva er denne blanding av .Synes jeg ser litt beagel i den og uff husker ikke rasen...

klem fra Gamlå

Sussen sa...

Ja det va på tide! ;-)
Godt å se litt livstegn fra deg, men forstår godt at tiden ikke strekker til. Glad vi fikk audiens en hel helg med det tidsskjemaet deres jeg!
Nytt på den mannlige jobbfronten?
Chelsea er så søt! Gleder meg til å treffe henne.
Vi hadde besøk av Janne med kjæreste og gutten i går kveld. De skal flytte hit! Oooooo lykke! Begynte å grine jeg! Tenk deg så mye artig det skal bli!
Nå skulle du sett butikken, julepyntet og fin... Ryggen er endelig bedre, men fikk selvfølgelig hals- og bihulebetennelse nå i helgen. Ja ja, slik de siste 3-4 ukene har vært er jeg ikke overrasket;-)
Hils masse til familien og så snakkes vi snart. Godt å ha deg tilbake! Flere bilder!
Kos og klem, Sussen