fredag 11. april 2008

Førstehjelp for støvler

Kjøpte meg et par "Ilse Jacobsen"-støvler for noen år tilbake. Er veldig fornøyd med dem. De er så gode og varme å gå med. Men så skjedde "ulykken". Støvlene sto en kveld igjen i vaskerommet hvor hundene er om natta!! En av hundene likte smaken og begynte å tygge på den ene støvelen. Krise!!!! Har jo ikke råd til å kjøpe meg nye heller. Løsingen ble å strikke en kant som jeg sydde på kanten innvendig i støvelen og vrengte den så over kanten.





Så ble støvlene presentable igjen. Ble veldig fornøyd med resultatet. Kanten er også bare å bytte ut når jeg går lei av denne.

En venninne av meg fikk slike støvler i morsdagsgave iår. Hun var gravid og gledet seg til hun skulle ut å trille meg babyen og "sprade" med de fine støvlene sine......

Ingen kommentarer: