mandag 11. februar 2008

Sølv i Color Art Photo konkurransen 2008




















Ugh-Ugh.


Fikk nettopp telefon "sørant" . Gratulerer du har fått sølv i Cap-konkurransen i år igjen. Sendte inn dette bildet av den lille indianeren min. Sånn langt hår hadde han i fjor sommer. Synes han ser så utrolig sterk ut. Å jeg er så gla.....

(Cap konk er for alle fotografer i Norge som er tilknyttet Color Art kjeden)

Fikk sølv med dette bildet ifjor:









Er ikke så vant til å skryte av meg selv, men nå bare må jeg.....

4 kommentarer:

Sussen sa...

Jippi! Så flott An-Magritt! Kjempeartig og veldig fortjent! Det bildet må du forstørre!
Gratulasjoner fra Tønsberg:-)

Lene sa...

Gratulerer sååå mye!!! Bildet var knallfint, så virkelig vel fortjent :) Herlig bilde også fra i fjor :)

Ha en fin dag :))

Minnelita sa...

Takk for det. Er bare sååå glad.

GundaM sa...

Wow, så bra!!! og for et herlig bilde da, sku hatt gull hadde de spurt meg ;)

Og skryte av deg selv tror jeg kanskje du skulle gjort mere av!
Hi,hi.
Og du for et "slide show" på siden av her, artig bilde av katta i dukkesenga!