søndag 3. februar 2008

Det lille rommet










Her i det lille rommet i gangen har jeg dekt veggen bak vasken med små flate steiner som jeg har plukket ved elva.



Smurte på membran på veggen før jeg hadde på flislim. Det var ikke så lett å få det til fint for jeg hadde ikke noe ramme å begrense det til. Sølte bra da jeg holdt på med fugemassen også. Måtte dekke til vask og kran og knote for å få det til bak krana. Det ble heller trangt. Men er fornøyd med resultatet i ettertid. Mangler bare å ha på litt steinfiks for å litt glans på steinene.




Speilet på do er en gammel ramme som jeg kjøpte på auksjon for mange år siden. Fikk satt inn speil og fikk et skikkelig rustikt speil. På sånne gamle rammer er det ofte en øyeskrue som oppheng. Jeg har brukt en hesteskosøm til spiker. Også en gammel en jeg har funnet og gjemt siden jeg var en "hestejente". Bildene ved sidn av er et gammelt postkort og et damebilde jeg kjøpte på qxl. Har funnet diverse ting der, men synes det er best å kjøpe ting som jeg kan se og ta på først.


P.S: Jeg skal kanskje bli tante i natt. Svigerinna dro på sykehuset etter et besøk hos oss i kveld. Spennende, spennende! Tantebarn nr 12. Jippiiii!

Gutten kom i natt. Gratulerer I og T.

4 kommentarer:

Sussen sa...

Helt enig! Den lille veggen med steiner fra den vakre elva vår er kjempefin! Verdt innsatsen. He he, bildet av gutta mine har jo du tatt, så det er klart det er fint:-)
Har funnet sånn lilla snørose du nevnte nedenfor her. Har du funnet en, eller skal jeg prøve å ta med en på flyet fredag?
Klem, S

Marie sa...

Så fint det blei over vaskan!

Julerosa di er nydeleg også! Kjekt med noko som lyser opp i vintermørket.

Marie sa...

Vad fint det var med stenarna på väggen bakom handfatet!

Tack för din gulliga kommentar hos mig!

Trevlig kväll!
Kram Marie

GundaM sa...

Stilig! Og herlig speil, skulle nesten tro du hadde kjøpt det hos meg ;)